Tärkeää tietoa
Pyrimme rekisteröimään vastaanotetut palvelutapaukset mahdollisimman pian. Tarkista aina, että olemme todella vastaanottaneet paketin ja päivämäärän ennen tilapyyntösi lähettämistä. Oletetaan, että jos paketti on saapunut alle kolme päivää sitten, emme voi antaa tapaukselle mitään statusta, koska vastaanotetuille tapauksille on yleensä vähintään kolmen päivän jono ennen kuin ne rekisteröidään järjestelmäämme. Tiettyinä aikoina jonotusaika voi olla jopa kaksi viikkoa. Jos et ole lähettänyt pakettia jäljitettävästi, emme voi taata, että voimme tarjota minkäänlaista tilaa. Jos lähetit loppuasiakkaana tapauksen jälleenmyyjän kautta, pyydämme sinua tiedustelemaan tilaa ensisijaisesti jälleenmyyjäsi kautta.
Hieno kuulla, että haluat ryhtyä jälleenmyyjäksi. Haluamme kaikkien jälleenmyyjiemme esittelevän laajan valikoiman tuotteitamme varmistaaksemme erinomaisen palvelun loppukuluttajalle. Tämä tarkoittaa, että ensimmäisen meille tekemäsi tilauksesi tulee sisältää laitteistot, lisävarusteet ja ohjelmistot. Löydät täyden tuotevalikoimamme Nintendo.fi-sivustolta.
Ennen kuin otamme sinuun yhteyttä, tarkistamme luottoluokituksesi.
Monet ongelmat on helppo korjata, oletko tarkistanut verkkosivustomme FAQ-osion? Kortti on vaurioitunut, en voi lukea koodia.
Ei hätää, ota kuva koodikortista. On tärkeää, että koko sivu koodin kanssa näkyy kuvassa. Liitä kuva ja täytä alla oleva lomake, niin voimme pyytää Nintendoa yrittämään luoda koodin uudelleen. Huomioi, että tämä voi kestää hetken, kun asiaa käsittelee Nintendo emmekä me.
Koodi ei toimi! Saan vain virhekoodin.
Muista, että koodit on tarkoitettu käytettäväksi konsolisi Nintendo eShopissa ja ne on tarkoitettu tietylle alueelle, joten et voi käyttää esimerkiksi Amerikan alueelle tarkoitettua koodia suomalaisella tilillä, sama pätee valuutan kanssa. Jos olet tarkistanut tämän ja kortti ei vieläkään toimi, liitä kuva koodista alla olevaan lomakkeeseen, niin tutkimme ongelmaa tarkemmin.
En ole koskaan saanut koodia, joka sisältyisi digitaaliseen ostokseeni.
Digitaalisten ostosten yhteydessä jaetut koodit lähetetään samaan sähköpostiosoitteeseen kuin ostokuitti, mutta yleensä ne tulevat erillisenä sähköpostina. Tarkista, ettei sähköpostiohjelmasi ole lajitellut sähköpostia roskapostiksi. Muista, että saattaa kestää hetken ennen kuin koodi saapuu. Jos koodi ei ole vieläkään ilmestynyt, täytä alla oleva lomake, liitä kuitti ostokseesi ja varmista, että annat saman sähköpostiosoitteen, johon tili on liitetty.
Yritän tehdä ostoksia Nintendo Switchillä.
Tarkista, että sinulla on käyttämäsi kortilla ostosvakuutus. Tarkista myös, että olet antanut oikeat tiedot. Jos käytät tallennettuja korttitietoja, sinun tulee yrittää poistaa ennalta syötetyt tiedot ja rekisteröidä kortti uudelleen. Tarkista lopuksi myös pankistasi tai korttiyhtiöstäsi, ettei virhe johtu heistä. Jos virhe jatkuu: täytä alla oleva lomake ja kirjoita sama sähköpostiosoite, johon tili, jolla yrität käydä kauppaa, on linkitetty.
Yritän tehdä ostoksia 3DS:llä, 2DS:llä tai Wii U:lla.
Nintendo Network ID -tilityyppiä käyttävillä laitteilla et voi enää tehdä ostoksia korteilla suoraan Nintendo eShopissa. Sinun on luotava Nintendo Account -tili (jos sinulla ei vielä ole sellaista) verkkosivustolla my.nintendo.com ja yhdistä se sitten NNID-tunnukseesi, jotta voit tallettaa rahaa NA:n kautta, jota voit käyttää NNID konsolisi eShopissa. Muista luoda tili samalle henkilölle, jolle NNID luotiin. Yritän tehdä ostoksia Nintendo Switchillä.
Tarkista, että sinulla on käyttämäsi kortilla ostosvakuutus. Tarkista myös, että olet antanut oikeat tiedot. Jos käytät tallennettuja korttitietoja, sinun tulee yrittää poistaa ennalta syötetyt tiedot ja rekisteröidä kortti uudelleen. Tarkista lopuksi myös pankistasi tai korttiyhtiöstäsi, ettei virhe johtu heistä. Jos virhe jatkuu: täytä alla oleva lomake ja kirjoita sama sähköpostiosoite, johon tili, jolla yrität käydä kauppaa, on linkitetty.
Yritän tehdä ostoksia 3DS:llä, 2DS:llä tai Wii U:lla.
Nintendo Network ID -tilityyppiä käyttävillä laitteilla et voi enää tehdä ostoksia korteilla suoraan Nintendo eShopissa. Sinun on luotava Nintendo Account -tili (jos sinulla ei vielä ole sellaista) verkkosivustolla my.nintendo.com ja yhdistä se sitten NNID-tunnukseesi, jotta voit tallettaa rahaa NA:n kautta, jota voit käyttää NNID konsolisi eShopissa. Muista luoda tili samalle henkilölle, jolle NNID luotiin. Nintendo Network ID (käytetään Nintendo 3DS / 2DS ja Wii U:ssa).
Jos pyysit uutta salasanaa, mutta et saanut sitä, tarkista aina roskapostikansio varmistaaksesi, ettei sähköposti ole päätynyt sinne. Jos et voi itse pyytää uutta salasanaa konsolin kautta, voit täyttää alla olevan lomakkeen ja autamme sinua. Muista kirjoittaa sama sähköpostiosoite, johon tili on sidottu. Jos alkuperäistä sähköpostiosoitettasi ei voi käyttää, pyydämme muita tietoja vahvistaaksemme, että omistat tilin. Muista, että jonkun toisen tiliä ei saa ottaa haltuunsa.
Nintendo Account -tili (käytetään sovelluksissa ja Nintendo Switchissä).
Voit pyytää uutta salasanaa verkkosivustolla, jossa loit ja hallinnoit Nintendo Account -tiliäsi: accounts.nintendo.com/. Jos pyysit uutta salasanaa, mutta et saanut sitä, kannattaa aina tarkistaa roskapostikansiosta, ettei sähköposti ole päätynyt sinne. Muista, että tilisi myyminen tai siirtäminen toiselle on kielletty, tili on henkilökohtainen.
Jos sinulla on ongelmia 2-vaiheisen todennuksen kanssa tai et enää pääse käyttämään Nintendo Account -tilille rekisteröityä sähköpostiosoitetta
Voimme auttaa sinua vain, jos voimme varmistaa, että olet todella tilin omistaja. Tätä varten sinun on annettava meille seuraavat tiedot:
- Nintendo Account Sign-In ID tai Nintendo Network ID (NNID täytyy olla linkitettynä Nintendo Account -tiliisi)
- Nintendo Account -tiliin linkitetty sähköpostiosoite
- Rekisteröity syntymäaika (Vuosi/Kuukausi/Päivä)
- Ensisijaisen konsolin sarjanumero
- Vähintään kolmen tilin kautta ostetun ohjelmiston nimi
Täytä alla oleva lomake ja ilmoita alaikäisen tekemät ostot (liitä mukaan kuitit) tai kirjoita konsolissasi oleva sarjanumero ja pankkitililtä vähennetyt summat ja ajankohdat.
Luulen, että tilini on hakkeroitu.
Vaihda välittömästi tilisi salasana ja kaikki tilit, joissa käytät samoja tietoja. Täytä alla oleva lomake ja ota meihin yhteyttä lisäkeskusteluja varten.
Varastetusta konsolista tulee ilmoittaa poliisille. On tärkeää, että poliisin ilmoituksesta löytyy varastetun konsolin sarjanumero. Vain poliisi voi pyytää tietoja, jotka voivat auttaa konsolin jäljittämisessä.
Voit nollata PIN-koodin täällä: www.nintendo.co.uk/pinreset
Jos tämä ei auta, soita meille numeroon 020 163 0555 (maanantai-perjantai: 09:00-15:00). Varmista, että sinulla on konsoli edessäsi ja että sinulla on tarvittava tiedustelunumero saatavilla. Soittajan on oltava täysi-ikäinen ja konsolissa on oltava oikea aika ja päivämäärä asetettuna. Teemme yhteistyötä monen eri median, vaikuttajien ja striimaajien kanssa Suomessa ja olemme aina kiinnostuneita löytämään uusia yhteistyötapoja levittääksemme pelaamisen iloa.
Kerro meille hieman enemmän itsestäsi ja lähetä linkit asiaankuuluville kanavillesi.